BLOG INI SUDAH BERPINDAH KE ALAMAT BARU ->> WWW.KLFX.BLOGSPOT.COM

BLOG INI SUDAH BERPINDAH KE ALAMAT BARU ->> WWW.KLFX.BLOGSPOT.COM


ATAU KLIK MANA-MANA LINK UNTUK KURSUS YANG DIMINATI DIBAWAH :


KURSUS PELABURAN SAHAM -> WWW.BURSACOURSE.COM.NU



KELAS FOREX TEKNIK 100 PIPS -> WWW.OIIM.CO.NR



KURSUS FCPO -> WWW.FCPO.CO.NR


KELAS PELABURAN EMAS (SPOT)  -> WWW.KLGOLDSHOP.2YA.COM






.

.:: Kursus Asas Pelaburan Saham dan Kelas Analisa Teknikal KLSE ::.

20141103

Bila Dalam Poket Tinggal RM10 Sahaja!

"Setahun selepas itu.... saya mendapat satu projek dari agensi kerajaan di Perak.

Pada hari saya ingin pergi menguruskan projek tersebut, wang yang ada pada tangan saya ketika itu hanya RM10. Duit dalam akaun bank pula, tinggal cukup syarat sahaja.  Nasib baik ada baki minyak kereta yang masih penuh. Tak perlu fikir soal nak isi minyak. Masa itu saya dan isteri tengah teruk diserang sihir dan duit kami habis digunakan untuk berubat.

Sebelum bertolak, saya telefon isteri beritahu yang saya hanya ada RM10 untuk pergi ke Perak ini. Tak pasti ianya cukup atau tak untuk balik ke KL semula.

Namun saya tetap mahu pergi juga kerana projek ini kalau saya dapat siapkan maka adalah sedikit pendapatan. Boleh juga buat berubat dan bayar hutang bulanan kata saya.

Yang memeritkan lagi wang syarikat saya pula semua sedang tersangkut dengan beberapa projek masih belum bayar bulan itu.

Saya selongkar di kereta mana tahu ada wang-­wang tersorok barang seringgit dua.

Akhirnya ada duit tapi cukup untuk bayar tol setelah campur RM10 saya tadi.
Saya nekad pergi juga, kalau saya tak lepas balik KL maka saya akan menebal muka telefon minta pada mak atau kawan-­‐kawan.

Saya bertolak sebelum zohor dalam pukul 11 pagi ke Perak

Setelah selesai urusan di Perak saya sudah mula perjalanan nak balik ke Kuala Lumpur. Sengaja saya memandu perlahan kerana tengah berfikir mana nak cari duit buat bayar tol nanti.

Kuasa Allah! Lebih kurang jam 3 petang isteri saya telefon,

"Sayang tahu tak dalam akaun company ada RM10,000 lebih!"

Isteri saya berkata lagi beliau ada berdoa pada Allah lepas saya telefon tadi agar urusan saya dipermudahkan dan saya dimurahkan rezeki hari itu untuk ada sedikit wang untuk balik ke KL semula.

MasyaAllah.... masa tu  saya sukar nak percaya.

Saya kata.. betul ke atau dia tersilap tengok. Dia kata "betul!"

Saya bergegas cari ATM dan check baki akaun syarikat saya.
Al-­hamdulillah memang ada RM10,380.

Oh baru saya tahu ini rupanya payment dari agensi yang dah hampir setahun tak buat bayaran dan baru hari ni bayaran itu dapat pada saya. Allah maha mengaturkan semuanya!

Pada hari itu saya menangis di dalam kereta semasa memandu pulang ke KL kerana tersentuh dengan kuasa dan aturan Allah S.W.T.
"
Cerita diatas adalah petikan kandungan ebook "Magnet Rezeki" yang ditulis oleh rakan saya, saudara Haryzat

Beliau telah menulis berdasarkan pengalaman beliau mengenai rezeki-rezeki yang dikurniakan Allah kepada beliau.

Turut dimuatkan di dalam ebook tersebut, 11 Amalan Kunci Rezeki .

Ebook tersebut diberikan PERCUMA sebagai bonus bagi pembelian ebook "Panduan Bisnes Kerajaan".


PANDUAN PALING LENGKAP UNTUK USAHAWAN

Selain ebook Rahsia Bisnes Kerajaan dan juga Magnet Rezeki , ada 4 lagi ebook bonus lain. Iaitu..
  • Leantreprenuer - menerangkan prinsip-prinsip serta panduanbagaimana untuk memulakan perniagaan dengan hanya menggunakan apa yang ada di tangan! Anda tidak perlu membuat pinjaman beribu-ribu ringgit untuk memulakan perniagaan.

  • 47 Teknik Marketing - Teknik-teknik marketing unik yang boleh anda lakukan di dalam perniagaan anda. Tidak semua, 1 sahaja pun sudah boleh memberikan impak yang besar.

  • Strategi Loan - Bagi usahawan, sering timbul persoalan, bagaimana mahu membeli rumah dan kereta jika tidak ada penyata gaji? Ebook ini menerangkan cara mudah mendapatkan loan walaupun anda hanya seorang ushawan kecil-kecilan yang tidak mempunyai slip gaji

  • Rumah Kecil, Rumah Mewah - Ini adalah ebook pelaburan hartanah dari sudut pengalaman peribadi tuan Haryzat yang berasal dari keluarga yang tinggal di rumah kecil di kuala pilah kepada hartanah mewah yang bernilai RM2.4 juta di Kuala Lumpur
Jika dilihat dari senarai ebook bonus yang dberikan, Pakej "Rahsia Bisnes Kerajaan" ini adalah panduan yang sangat lengkap pernah diterbitkan buat masa ini.. dari hal-hal teknikal bagaimana menjalankan urusniaga dengan kerajaan, hinggalah kepada hal-hal rohani, mindset, marketing, dan juga pelaburan..

Semua ebookk tersebut diberikan percuma bagi setiap pembelian Pakej "Rahsia Bisnes Kerajaan".
SAYA SENDIRI TELAH MENDAPATKANNYA!

Apa yang boleh saya kata... "SAYA MEMANG BETUL-BETUL PUAS HATI!"

Saya amat rekemenkan anda mendapatkan panduan ini. Harganya hanyalah RM197.. ianya lebih murah jika mahu dibandingkan dengan yuran sekolah tadika anak saya sebulan.

Setiap bulan saya bayar RM200 untuk yuran tadika anak saya yang mana, di sekolah, cikgu hanya mengajar anak saya.. apa itu A..B.. C, mewarna dan nyanyi-nyanyi...

Jadi, RM197 sebagai yuran untuk ilmu bisnes kepada diri saya... bagi saya ianya sangat murah. Tambahan lagi, dengan ilmu tersebut, ianya mampu memberikan saya pulangan berpuluh-puluh ribu ringgit apabila diamalkan.

P/s:- Takkan anak saya je yang perlu belajar.. saya pun perlu belajar juga.. :)


P/s:

Oh ya! Lupa mahu bagitahu.. Pakej Ebook "Rahsia Bisnes Kerajaan" ini hanya dijual sehingga 7 November 2014 sahaja (tinggal 3 hari sahaja lagi).

Selepas itu, ia akan ditutup dan tidak akan dijual lagi buat selama-lamanya... amat rugi jika anda terlepas untuk mendapatkannya!


Shuth Network Sdn. Bhd,
No 23-1, Jalan 9/9C,
Bandar Baru Bangi, Selangor,
43650, Malaysia


You may unsubscribe or change your contact details at any time.

Powered by:
GetResponse

0 comments:

:: Google Keyword Metatag ::

klci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klci klci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klciklci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klciklci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klciklci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klciklci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klciklci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klciklci klci index klse online kuala lumpur stock exchange bursa malaysia real time malaysia stock market fbm klci dow jones malaysia stock exchange kl stock exchange klci index historical data klci index chart kl composite index klci chart klse forum kuala lumpur composite index klse composite index malaysian stock exchange ftse bursa malaysia klci financial news klse stock exchange fbm klci index klci futures klci historical chart klci historical data klci performance klci stock market malaysia klse fbm klci chart klci history ftse klci ftse bursa malaysia klci etf klci component stocks malaysia klci